Program "Jezičkova školica"
U školske klupe bez puno muke
Program „Jezičkova školica“ osmišljen je za djecu koja će u rujnu 2025. godine sjesti u školske klupe. Prema školskom kalendaru djeca koja će do 1. travnja 2025. godine napuniti 6 godina školski su obveznici.
- grafomotorika
- fonološka svjesnost
- pažnja i koncentracija
- matematičke vještine
- pripovijedanje
- radne navike
1
Grupni rad uz individualizaciju
2
Zabava i učenje
Često postavljana pitanja
Program „Jezičkova školica“ osmišljen je za djecu koja će u rujnu 2025. godine sjesti u školske klupe. Prema školskom kalendaru djeca koja će do 1. travnja 2025. godine napuniti 6 godina školski su obveznici.
Prije provedbe samog programa (tijekom rujna) u našem kabinetu načinit ćemo logopedsku procjenu kako bismo utvrdili jezično-govorno komunikacijski status polaznika programa. Što to znači? Naš tim logopeda provest će procjenu teškoća izgovora, jezičnog razumijevanja i produkcija, predmatematičkih vještina, naracije te predvještina čitanja i pisanja.
Sukladno rezultatima načinit će se individualni plan prema kojem će voditelji programa kreirati aktivnosti i sadržaj radionica.
Važno je napomenu da, ako postoje neke veće teškoće u jezično-govornom i komunikacijskom razvoju, ovaj program ne zamjenjuje logopedsku terapiju. Budući da se program provodi
u grupi, individualan rad neće biti moguć. Za sve veće teškoće bit će potrebno dijete uključiti u logopedsku terapiju.
Kako bi vaše dijete što spremnije zakoračilo u svijet škole te u što kraćem roku prošlo početnu adaptaciju na školske izazove, naš program usmjerili smo na poticanje:
- razvoja grafomotorike
- razvoja fonološke svjesnosti
- razvoja pažnje i koncentracije
- razvoj vještina upamćivanja
- razvoj predmatematičkih vještina
- razvoj pripovjedačkih vještina
- stvaranje radnih navika
- rada u skupini.
Vještine fonološke svjesnosti predstavljaju skup vještina koje su nužne za nesmetano usvajanje početnog čitanja i pisanja. Predstavljaju vještine prepoznavanja i proizvodnje rime, slogovne raščlambe i stapanja, uočavanja prvog i zadnjeg glasa u riječima, glasovne raščlambe i stapanja te veze slovo-glas. Uz navedene vještine u okviru našeg programa veliku pažnju
posvetit ćemo vještinama prepričavanja te razvoju pažnje i koncentracije.
Kako bismo kod svih polaznika programa postigli što bolji napredak, program smo bazirali na grupnom radu uz formiranje individualnih ciljeva.
Svako dijete ima svoje jake i slabe strane. Naš zadatak u okviru programa je procijeniti ih te aktivnosti usmjeriti tako da kroz jake strane potičemo one slabije. Zbog toga u našem programu često koristimo igru te projektni rad. Upravo ove dvije metode, uz direktno poučavanje dat će najbolje rezultate te predstavljaju i temelj rada u nižim razredima osnovne škole.
Svjesni velikog broja obveza roditelja, ali i djece nastojat ćemo odrediti trajni termin susreta. Sasvim sigurno termin će biti u popodnevnim satima, iza 17h. Moramo napomenuti kako krajnji termin ne ovisi samo o dogovoru između polaznika nego i o slobodnim terminima unutar rasporeda voditelja programa.
Program će se odvijati od listopada 2024. godine do veljače 2025. godine intenzitetom jednom tjedno po 90 minuta. Uzevši u obzir neradne dane te pauzu za blagdane, ukupno je predviđeno 15 termina. U slučaju nemogućnosti organiziranja nekog od termina zbog bolesti organizatora, predviđena je nadoknada.
U slučaju bolesti polaznika u duljem trajanju, a uz opravdanu medicinsku dokumentaciju, ponudit ćemo zamjenski termin za individualnu logopedsku terapiju, a u okviru dostupnih termina u rasporedu terapeuta. Važno je napomenuti da nismo u mogućnosti napraviti povrat dijela iznosa uplaćenih sredstava.
Cijena programa iznosi 340,00€, a moguće ga je platiti u dvije jednake rate, na početku programa u listopadu i u siječnju 2025.